Железин ауданының әкімдігі
ресми интернет ресурсы
Акимат Железинского района
официальный интернет ресурс
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
12 Тамыз 2019 ж.

Салауатты өмір салтының 5 компоненті

Біз әрқашан әдемі, толық күш пен бақытты болуды армандамайтын біреу кездеседі деп ойлаймыз. Кейде көптеген адамдар спорт түрлерін, жаттығу залдарын, диеталарын, саябақтарда серуендеуді жақсы көреді. Алайда, біз салауатты өмір салты туралы не білеміз?

Сирек оны кім сақтайды. Бұл неден пайда болады? Адамдарға өз денсаулығын сақтауға не кедергі? Қалай ұзақ және сәтті өмір сүруге болады?

Біздің дамыған уақытта адамдар бір жерге жүгіруге және асығуға, үлгеруге үйренген. Жылдам жұмыс жасау, жаңа нәрсені үйрену, тез тамақтану және тез әсер ететін дәрі-дәрмектер алу. Демалуға және өзіңіздің негізгі назарыңызға қосымша минут жоқ. Алайда, ерте ме, кеш пе, денсаулығыңыз бұзылады. Бұл уақытында болмайды және әрқашан жаман нәтиже береді.

Салауатты өмір салты - бұл адамның өміріне жағымды әсер ететін пайдалы әдеттер жиынтығы. Оның көмегімен денсаулықты жақсартуға, өмір сүру ұзақтығын арттыруға және бақытты болуға болады.

Салауатты өмір салты:
1. дұрыс тамақтану;
2. спорттық;
3. жеке гигиена;
4. әр түрлі қатаю түрлері;
5. жаман әдеттен бас тарту немесе оны азайту.

Дұрыс тамақтану, ең алдымен, пайдалы тамақтануды білдіреді. Олар ағзаның өсуіне және жұмыс істеуіне көмектесетін әртүрлі заттармен толықтыруды қамтамасыз етеді.

Спорт және жаттығу
Сіз топтық сабақтарға, спортзалдағы жаттығуларға немесе биге қатыса аласыз. Егер сіз бос емес болсаңыз және бос уақытыңыз болмаса, не істеуіңіз керек? Сіз үшін мінсіз нұсқа - таңертеңгілік жаттығулар. Оған күніне 10-15 минут уақыт бөліңіз, сонда сіздің денеңіз әрдайым жақсы жағдайда болады.

Жеке гигиена және дұрыс ұйқы
Денеңізді таза ұстаңыз. Бұл сізді бактериялар мен паразиттердің көбеюімен байланысты аурулардың пайда болу қаупінен құтқарады. Салауатты ұйқы әрқашан белсенді және күш-қуатқа толы болуға көмектеседі. Кем дегенде сегіз сағат ұйықтауға тырысыңыз. Ұйқы үшін ең қолайлы уақыт - бұл 22.00-ден 6.00-ге дейінгі уақыт аралығы.

Қаттылық:
Қарсылық пен иммунитетті жоғарылатудың көптеген жолдары бар:
- ауа ванналарын қабылдау;
- жалаң аяқ жүру;
- суық сумен жуыну;
- контрасты душ және т.б.

Жаман әдеттерден бас тарту
 Темекі шегу, алкоголь және есірткі  адам ағзасына зиян келтіреді. Бұл белгілі факт.
Сіздердің әрқайсыларыңыз өз денсаулығыңызды бағалайтынын және ұзақ уақыттан бері осы жойғыш әдеттерден бас тартқаныңызды немесе осы жолда жүр деп үміттенеміз.

 

Железин аудандық тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау басқармасы

Қаралғандары: 19

  • ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ ІСТЕРІ ЖӘНЕ СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ІС-ҚИМЫЛ АГЕНТТІГІ
  • СОТ КАБИНЕТІ
  • 114 - СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ
  • 100 нақты қадам
  • Адам саудасы
  • OTAU TV
  • Қазтелерадио
  • ҚР Тәуелсіздігінің 25 жылдығы
  • Ақорда
  • Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытуға арналған бағдарлама
  • Электрондық еңбек биржа
  • www.egov.kz
  • Өнеркәсіптік революция 4.0
  • DAMU
  • Нұрлы Жер
  • Даму-Өндірс
  • 20-85%
  • DAMU АБР
  • Даму-Аймақтар
  • ЕБРР
  • Еңбек
  • PROON
  • Субсидиялау
  • E-gov.kz
  • E-gov.kz